Dienas ritms pirmsskolas grupā
Pamatojoties uz Ministru kabineta 2013. gada
17.septembra noteikumiem
Nr. 890 "Higiēnas prasības izglītība iestādēm,
kas īsteno pirmsskolas izglītības
programmas".
Laiks |
Bērnu organizācija |
7.00-8.20 |
Bērnu
sagaidīšana, rotaļas, patstāvīgais darbs, sarunas ar vecākiem |
8.20-8.40 |
Kustību aktivitātes, higiēnas procedūras |
8.40-9.10 |
Brokastis |
9.10-11.00 |
Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības – rotaļas,
rotaļnodarbības vai citas mācību darba organizācijas formas, atbilstoši
grupas nodarbību sarakstam |
11.00-12.00 |
Pastaiga, vērojumi, eksperimenti, priekšstatu nostiprināšana, sporta
aktivitātes, pamatkustību nostiprināšana |
12.00-12.40 |
Pusdienas |
12.40-14.40 |
Gatavošanās
dienas atpūtai, higiēnas procedūras, bērnu atpūta |
14.40-15.10 |
Celšanās, higiēnas procedūras |
15.10-16.00 |
Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības – rotaļas,
rotaļnodarbības vai citas mācību darba organizācijas formas, atbilstoši
grupas nodarbību sarakstam |
16.00-16.30 |
Launags |
16.30-19.00 |
Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības – pastaiga,
rotaļas, spēles, individuālais darbs vai citas mācību darba organizācijas
formas, atbilstoši grupas nodarbību sarakstam, sarunas ar vecākiem |
Mācību procesa plānojums 2022./2023. mācību gadam
Izveidots saskaņā ar Ministru kabineta 2018.gada 21.novembra noteikumiem Nr.716 “Noteikumi par valsts pirmskolas izglītības vadlīnijām”, saskaņā ar Ministru kabineta 2005.gada 18.oktobra noteikumiem Nr.779 „Noteikumi par vispārējās izglītības iestāžu pedagoģiskā procesa organizēšanai nepieciešamo obligāto dokumentāciju” un pamatojoties uz vispārējās izglītības programmām (programmas kods 01011111)
Nedēļas dienas | Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena |
Integrētie mācību priekšmeti | Valodu joma, dabaszinātņu joma, sociālā un pilsoniskā joma, veselības un fiziskās aktivitātes joma (dabā) | ||||
Sociālā un pilsoniskā joma | Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma/ mūzika 8.00 - 8.45; 15.15 – 16.00 | Matemātikas joma | Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma /literatūra | Veselības un fiziskās aktivitātes joma 8.00 - 8.45; 15.15 -16.00 | |
Valodas joma | Veselības un fiziskās aktivitātes joma 9.10 - 9.50 | Tehnoloģijas joma (konstruēšana, aplicēšana, mājturība un tehnoloģijas, rokdarbi) | Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma /vizuālā māksla/ | Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma/ mūzika 9.10-9.50 15.15-16.00 | |
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas/dejošana | Tehnoloģijas joma (konstruēšana, aplicēšana, mājturība un tehnoloģijas, rokdarbi) | Dabaszinātņu joma |
Ieteicamais nodarbību saraksts, bet no pirmdienas līdz piektdienai grupas skolotājas organizē rotaļnodarbības, nedēļas laikā aptverot visas mācību jomas, brīvi tās savstarpēji integrējot, atbilstoši izvirzītajiem sasniedzamajiem rezultātiem mācību satura un dažādu caurviju prasmju apguvei, kā arī vērtību un tikumiskajai audzināšanai
Tematiskais plāns pirmsskolai 2022./2023. m. g.
Mēnesis |
Septembris |
Oktobris |
Novembris |
Decembris |
Janvāris |
Februāris |
Marts |
Aprīlis |
Maijs |
Tēma |
Es - bērnudārzā |
Es ēdu veselīgi! |
Es savā zemē! |
Ziemas laika piepildīšana |
Dzīvnieki, putni ziemas vidū |
Laika ritumā |
Ūdeņos spoguļojoties |
Dabas balsīs klausoties |
Es zinu, protu, varu! |
Rāmuļu pamatskolas pirmsskolas grupas 2022./2023. mācību gada darba plāns
1. Mācību procesā īstenot kompetenču pieejā balstītu mācību saturu un sekmēt izglītojamo jēgpilnu mācīšanos, nodrošināt kvalitatīvas rotaļnodarbības visas mācību jomās, akcentējot atgriezenisko saiti:
- Mērķtiecīgi plānot rotaļnodarbības visas dienas garumā, dažādos dienas režīma momentos,
- Veidotefektīvuatgriezeniskosaiti, atsaucotiesuzmērķi un izvirzītajiemkritērijiem,
- Pēc izstrādātās Bērnu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtības( MK noteikumi Nr.7160),veikt diagnostisko, formatīvo un summatīvo vērtēšanu, informēt vecākus.
2. Sekmēt valodas attīstību, izmantojot metožu daudzveidību, atbilstoši bērnu attīstības līmenim:
- Paplašināt vārdu krājumu un veidot priekšstatu par lasīšanu kā jēgpilnu un aizraujošu darbību;
- Attīstīt lasītprasmi veselumā ar rakstītprasmi;
- Radīt izpratni par skaņas un burta saikni, tos iepazīstot veselumā vārdā, teikumā, tekstā;
- Attīstīt klausīšanās un runas prasmi.
3. Popularizēt vides izglītību, piedaloties Ekoskolasprogrammā, akcentējot gada tēmu “Ūdens”:
- Ar ikdienas rīcībām veidot un nostiprināt atbildīgu attieksmi par ūdens izmantošanu,
- Izpētīt un izprast dažādas ūdenstilpnes un to nozīmi,
- Regulāri organizēt āra nodarbības.
4. Veicināt pirmsskolas un vecāku jēgpilnu sadarbību, nodrošinot vienotu pieeju bērnu audzināšanā un izglītošanā:
- Regulāri informēt vecākus par bērna izaugsmi ( e-klasē, whatsapp grupā, individuāli),
- Stiprināt vecāku iesaisti ikdienas aktivitātēs un pasākumos.